Het Kroontje (Arendonk)

Door de groei van ons kinderdagverblijf en flexibiliteit die we ouders bieden werd de administratie steeds lastiger bij te houden met Excellijsten. Op de vakbeurs voor Kinderopvang sprong voor mij EasyDayCare eruit.  

Ik was heel bang voor de beperkingen die een computerprogramma met zich mee zou brengen, maar met EasyDayCare is alles mogelijk. Als je iets verkeerd ingeeft, kan je het altijd corrigeren en de helpdesk staat altijd tot onze beschikking. Mijn planning is ook veel overzichtelijker dan voorheen met mijn Excellijsten. Doordat ik online werk kan ik zelfs thuis bekijken of er plaats is als een ouder mij vraagt om een dag te ruilen.

De facturatie kan niet eenvoudiger en het opvolgen van de betalingen en sturen van herinneringen gaat allemaal met één druk op een knop.

Ook voor de medewerkers is het veel overzichtelijker. Zij zien aan de foto's welke kinderen er vandaag in hun groep gepland zijn. Dat is ook fijn voor stagiaires en invalkrachten. Het systeem herinnert ons aan flestijden en medicatie. En wanneer een kindje gaat slapen, houdt EasyDayCare bij hoe lang het in bed ligt.  

Het menu van de dag geef je eenmaal in en daarna verschijnt het juiste menu automatisch op het heen- en weerschriftje. Een verhaaltje over een knutselactiviteit typ je eenmaal in en voeg je daarna toe voor meerdere kindjes. Zo levert EasyDayCare heel veel tijdwinst op.

Onze ouders zijn heel blij met de gedetailleerde dagverslagjes met foto's.

Kortom: zowel voor onszelf als voor de ouders biedt EasyDayCare een heel goed overzicht. We zouden het niet meer weg kunnen denken uit ons kinderdagverblijf en kunnen het iedereen aanraden!

Bianca van Kuijk
Zaakvoerder 't Kroontje Arendonk